22 Ekim 2010 Cuma

ALİ'NİN GİZLİ KUTUSU

Ben ve arkadaşlarım, yedi kişi toplanmış, parkta saklambaç oyunu oynuyorduk. O sırada Ali, elinde kırmızı bir kutuyla geldi.

Hepimiz Ali'ye:

-Kutunun içinde ne var? diyorduk.

Ali:

-Size güveniyorum.

Ben:

-Hangi konuda?

-Kutunun içindeki şeyi göstermekte.

Ayşe:

-Ne var ki?

-Göreceksiniz.

Eda:

-Hadi göster!

Ali:

-Sakin olun! dedi ve kutunun içinden küçük, kar beyaz bir şey çıkardı. Bu, parmağım kadar, mini minnacık bir tavşandı.

Ayşe çığlığı bastı:

-Çok şirin, çok sevimli!!!

Ali:

-Bakın, bu tavşana her gün bakamam. Sadece pazar günleri alabilirim. Siz hepiniz birer gün alın.

Hepimiz kabul ettik. Ben cumartesi ve salı günleri alabiliyordum. Dört ay sonra tavşan bayağı büyümüştü. Adını "Süt" koymuştuk. Tavşancık bizi çok seviyordu. Emeğimizin karşılığını almıştık. Hepmiz Süt'e bakıp gülümsüyorduk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder