13 Kasım 2010 Cumartesi

YILBAŞI

Ben Leyla. 11yaşındayım. Bugün sınav olduk. Emel bana teneffüste kopya vermem için yalvarıyordu. O'na kendisinin çözmesi gerektiğini söylüyordum. Zil çaldığında kağıtlar toplandı. Sonra öğretmen kağıtları dağıttı. Ben 95 almıştım. Bir sorum boş kalmıştı. Berna'nın 3, Emel'in 2, Aslı'nın 5, Beren'in 7, Selma'nın ve Selen'in 4 sorusu boştu. Selma ve Selen ikizdi. Saçları siyahtı, gözleri kahverengiydi. Çok benziyorlardı. Beş gün sonra yılbaşıydı. Bütün sınıf arkadaşlarımla bizim evde toplanacaktık. Yalnız, babası zengin diye şimarık Sena gelmeyecekti. Ama o gün çok değişik bir şey oldu. Dinleyin şimdi:

Nihayet büyük gün geldi. Saat 10.00'da evde toplandık. Bir baktık ki saat 11.30'da Sena geldi. Bir sürü hediye içinde geldi. Oturdu. Biz Sena'ya "niye bizimle oynamıyorsun?" dedik. "Bence yılbaşı sadece hediye demektir" dedi.

Ama biz oyun oynarken gördü, coştu.

O da aramıza katıldı...

1 yorum:

  1. Merhaba Bige,
    Yamayı çok sevdiğiniz hemen anlaşılıyor. Annenizin Bir Dolap Kitap'a bıraktığı yorum sayesinde blogunuzu keşfettim. Anneniz, okumayı da çok sevdiğinizi yazmış. Doğrusu bizi heyecanlandırdınız.
    Umarım okumayı hiç bırakmazsınız ve yazma tutkusu sizi hiç terk etmez.
    Kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil