20 Eylül 2012 Perşembe


DENİZİN ALTINDA BİR GECE

Yüzüyordum. Bunu başarırsam bir rekor kıracaktım. Denizin altında bir gece geçirmeliydim. Ama bunu nasıl yapacaktım? Vakit geçmek bilmedi bir türlü. Ben de sayı saymaya başladım. Say, say, say... 1200'de durdum. Biraz korkuyordum. Yüzdüm, yüzdüm. Gördüğüm balıkları dürtüklemeyi denedim. Ama bir süre sonra bu da sıktı. "Ne yapsam?" diye düşünürken zor nefes aldığımı hissediyordum. Ne yaparsam yapayım zor nefes alıyordum.

Oliver bana:

-Merak etme sana tam on saat yetecek hava koydum, demişti.

Ben de sizler gibi, anlamasam da:

-Tamam, dedim.

Bana on saat hava verdiğini söylese de ben zor nefes alıyordum. Psikolojikti. Tam sekiz saattir suyun altındaydım. Hiç uyumamıştım. Uykumun geldiğini de söyleyemezdim. Son iki saatim geçmek bilmedi. Sonunda yukarıdan üç kere, yüksek sesle çalınan çan sesini duydum. Yüzerek yüzeye çıktım.

Oliver bana:

-Aferin Jack, aferin aslanım! İşte, denizin altında bir gece geçirdin, dedi.

Gün doğmuştu. Bense çok heyecanlıydım. Ve şimdi gururla söylüyorum "ben Jack Pickerson..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder